طرز تهیه پیتزای رژیمی سبزیجات

1 FavoriteLoadingافزودن به لیست علاقه‌مندی ها

رطوبت سبزی‌جات برگی تازه و ذرت در این دستور غذا تا حد زیادی نیاز به پنیر پر کالری را در پیتزا جبران می‌کند.
مواد لازم:
نان پیتا ۴ عدد

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم

پیاز نگینی خرد شده متوسط يك عدد

ذرت پخته ۲ پیمانه

اسفناج یا گشنیزدرشت خرد شده ۴۰۰ گرم

پنیر پیتزا رنده شده به میزان دلخواه

نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه:
گوشت چرخ کرده پیاز خردشده و نمک و فلفل را روی حرارت ملایم تفت دهید تا اب آن کاملا جذب شود.کنار گداشته, فر را با حرارت۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰درجه سانتی‌گراد)گرم کنید

سبزی خردشده را روی سطح نان‌ها (پیتا) کاملا پهن کنید.

گوشت تفت داده شده و سپس ذرت پخته (اگر از ذرت شیرین استفاده می‌کنید نیازی به پخت قبلی ندارد) و دراخرین مرحله پنیر را روی سطح نان به طور یکنواخت پهن کنید(مقدار پنیر را برحسب میزان کالری دریافتی مورد نظرتان روی هر نان در نظر بگیرید, در این دستور غذا دوقاشق غذاخوری پنیر روی هرنان استفاده شده).

نان‌های آماده را ابتدا به مدت ۳ دقیقه در طبقه پایین فر و سپس به مدت دو تا سه دقيقه در طبقه بالای فر قرار دهید , تا پنیر کاملا ذوب و طلایی شود (در طبقه وسط نگذارید, بهتر است کنار فر بایستید تا به موقع نان‌ها را در فر بچرخانید و یا جا بجا کنید تا اطراف نان‌ها نسوزد) .نان‌ها را از فر خارج کرده با قیچی آشپزخانه و یا چاقو به صورت مثلث برش دهید.

اشتراک:

۱ دیدگاه

نظر خود را بیان کنید